Eftermiddag

Klub Kometen holder til i vores nyrenoverede klublokaler på Bülowsvej 14A

Her kan klubbens medlemmer bl.a. bruge eftermiddage og aftener i vores café, hvor vi spiser mad sammen, spiller brætspil og hygger med perleplader.

Vi har også et dejligt stort krea lokale. Her laver vi mange forskellige kreative ting som fx keramik, papirs blomster, perler, smykker, tekstiltryk, akvarel, papmache, symaskine/tøjdesign.

For dem der kan lide at spille computer, har vi et lækkert gameing rum, hvor vi dyrker esport og træner at spille sammen.

Derudover kan man også spille PlayStation, rollespil, magiccard, bordfodbold eller træne din baghånd i bordtennis.

I vores dejlige have har medlemmerne bl.a. mulighed for at ligge i hængekøjerne, spille ost, hockey, fodbold, bordtennis og basket.

Vores ambition er, at børnene om eftermiddagen fortsat udvikler sig gennem relationer, leg og forskellige fællesskabende aktiviteter. Når det giver mening, kan aktiviteterne være en fortsættelse af de temaer vi har arbejdet med i skoletiden.

Vores åbningstid er flg.:

Mandag: 14:15 - 17:00

Tirsdag: 14:15 - 17:00 med aftenåbent for både blå og gule galaxer til kl.21:00

Onsdag: 14:15 - 17:00 med aftenåbent for de gule galaxer til kl. 21:00

Torsdag: 14:15 - 17:00 med aftenåbent for de gule galaxer til kl. 21:00

Fredag: 14:15 - 16:30

3. årgang har desuden ”tidlig eftermiddag” hver mandag kl. 12:00 - 14:15 på klubben.

Programmet for eftermiddagen i Klub Kometen, vil fremgå af ugeplanerne der sendes ud på Aula ugentlig.

Klub Kometens tlf.: 28980515